Reklama firmy w Google od kulis. Podpowiadamy, jak zmienić kliknięcia na Klientów

Ranga skutecznych działań marketingowych w ostatnim czasie gigantycznie urosła. Jeszcze kilka lat temu reklama była wyłącznie wsparciem bieżącej sprzedaży, natomiast dzisiaj bez efektywnych promocji ciężko sobie sprzedaż w ogóle wyobrazić. Jako marketingowego lidera należy wskazać wyszukiwarkę Google, która oferuje swoim reklamodawcom usługę pozycjonowania stron czy też Google Ads. W jaki sposób realizować oba kanały, aby rzeczywiście wykazywały się wydajnością w pozyskiwaniu nowych Klientów? Ten krótki poradnik rozwieje Twoje wątpliwości. Sprawdź!

Reklama firmy w Google od kulis. Podpowiadamy, jak zmienić kliknięcia na Klientów

Masa potencjalnych Klientów tylko czeka na Twój ruch. Wykonaj go z głową!

Codzienny zasięg generowany przez wyszukiwarkę Google jest ogromny. Statystycznie, każdego dnia z tego typu usługi korzysta nawet kilka milionów unikalnych użytkowników z Polski. Jest to doskonała informacja dla każdego przedsiębiorcy – żadne inne narzędzie marketingowe nie może zaproponować podobnych liczb. Nikogo więc nie może dziwić, że nowoczesne metody, takie jak pozycjonowanie stron internetowych i kampanie Google Ads cieszą się aż tak dużym poziomem popularności wśród właścicieli firm. Jednak do wykorzystania potencjału wyszukiwarki konieczne będzie profesjonalne podejście do tematu realizacji marketingu online. Tylko w taki sposób masz szansę na pozyskanie wielu nowych Klientów i finalną maksymalizację dotychczasowych zysków.

Pozycjonowanie jako doskonały sposób na zwiększenie widoczności Twojej firmy

Jako przedsiębiorca, możesz skorzystać z gigantycznych zasięgów, oferowanych przez Google. Musisz jednak zadbać o doskonałą widoczność marki. Obecność na pierwszej stronie będzie więc obowiązkowa. Żaden potencjalny Klient nie zgłębia się w zasoby wyszukiwarki. Jak podkreślają wykwalifikowani eksperci z agencji AFTERWEB, pozycjonowanie to najlepsza metoda na trwałe zagoszczenie wśród branżowej elity. Organiczne budowanie rankingu jest jednak czasochłonne. W zdecydowanej większości przypadków trwa ono nawet do kilku tygodni. W tym czasie eksperci pozyskują linki zewnętrzne, optymalizują serwis pod algorytm Google czy poprawiają aspekty mobilności oraz błyskawicznego reagowania portalu firmowego.

„Za sukcesem marketingowym liderów reprezentowanej przez Ciebie branży stoi masa tytanicznej pracy doświadczonych ekspertów. Zauważalna większość takich firm korzysta z pozycjonowania. I to pozycjonowania na wysokim poziomie. Chcesz do nich dołączyć? Musisz zadbać o link building cechujący się nienaganną jakością. Brak spamowych linków z pewnością ucieszy Google. Tak samo jak wartościowy content marketing, obecność mobilnej wersji portalu czy wiele innych aspektów, podlegających bezpośrednio pod algorytm wyszukiwarki.”

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Regularna obecność w płatnych wynikach wyszukiwania stanowi synonim liderów branży

Docierać do potencjalnych partnerów biznesowych w Google możesz również poprzez kampanie płatne. Charakteryzują się one płatnością za każde pojedyncze kliknięcie, dlatego jakość reklamy Google Ads powinna stać na naprawdę wysokim poziomie. Tutaj także kluczową rolę odegra praca specjalistów – analiza słów kluczowych, odpowiednie targetowanie i dopasowanie promocji do konkretnych podstron sprzedażowych. Na przysłowiowe pięć sekund uwagi zasługuje również rodzaj wybranej reklamy Google Ads. Dla sklepów online najlepiej sprawdzi się kampania PLA produktowa (nowa Performance Max) czy remarketing i promocja display. Dla firm usługowych natomiast kampania tekstowa w sieci wyszukiwania Google. Ustalaj efektywne budżety dzienne i miesięczne, obserwuj działania konkurencji i podnoś współczynnik udziału w wyświetleniach, aby móc się wyświetlać na kluczowych pozycjach sekcji płatnej wyszukiwarki Google.

Subskrybuj rudzianin.pl

google news icon